Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Τελικά το μόνο που μένει είναι το σκοτάδι...

Peter Hook
Bernie Albrecht
Stephen Morris
Ian Curtis

JOY DIVISION




Οι τέσσερεις νέοι αίνιγμα από το Manchester.
O έρωτας δίπλα στους θαλάμους αερίων και το θάνατο. Η ατμόσφαιρα του fatale.
O μαγνητισμός αυτής της υπνωτικής μουσικής που απελευθερώνει μια έκσταση
και μας φυλακίζει σε μια μοιρολατρεία χωρίς διέξοδο, χωρίς έλεος, μια οριστική
καταδίκη. Ο συνεχής εφιάλτης, τα προμυνήματα της καταστροφής, ταπεινές υπά-
ρξεις, άνθρωποι αποτυχημένοι, κανενα μέλλον, καμμιά ελπίδα.Αλλά μια ατέλειωτη
δίψα για ΧΑΡΑ. Μια δίψα αδιάκοπη, ανικανοποίητη. Μια δίψα για ΕΡΩΤΑ. Τόσες
απογοητεύσεις ,τόσες αποτυχίες-slums and despair. Σπασμένα γυαλιά και ακατοίκητα
κτίρια, σκοτάδι και θλίψη. Σκοτάδι. Η φρίκη, το σκοτάδι, η θανατολαγνεία, οι ταπει-
νώσεις, το κενό, το τίποτα.
Τελικά το μόνο που μενει είναι το σκοτάδι...




I Remember Nothing

Hμασταν ξένοι, ήμασταν ξένοι,
μακρυά γιά πολύ καιρό, μακρυά γιά πολύ καιρό
ήμασταν βίαιοι ξένοι, μακρυά γιά πολύ καιρό,
ήμασταν πάντοτε ανίσχυροι,
απλώς περάσαμε τον καιρό μας.
Εγώ μέσα στο δικό μου κόσμο.
Ναι κι εσύ εκεί δίπλα
Διαλείμματα ενός μόνο λεπτού
Κοιταζόμασταν επίμονα.
Ημασταν ξένοι , μακριά γιά πολύ καιρό.

Βίαιο ακόμα πιο βίαιο, το χέρι που σπάζει την καρέκλα.

Κινείται προσπαθώντας ν' αντιδράσει
Μετά εξαντλημένος βυθίζεται στην απελπισία
Παγιδευμένος σε μια φυλακή παραδόθηκες τόσο γρήγορα
trapped in a cage and surrendered too soon
Εγώ και ο δικός μου κόσμος
μακριά για τόσο πολύ καιρό
Ημασταν ξένοι
Ημασταν ξένοι
Μακριά γιά τόσο πολύ καιρό
Μακριά γιά τόσο πολύ καιρό.



Love will tear us apart

Oταν η ρουτίνα θα μας έχει φθείρει
Οταν οι φιλοδοξίες μας θα έχουν πεθάνει
Οταν το Μίσος θα γίνεται
Ολο και πιο βίαιο μέσα μας
Και τα αισθήματα δεν θ' αλλάζουν
Τότε ο Ερωτας- ο Ερωτας θα μας κάνει κομμάτια...


Silent Air

Kεραυνοί στον ουρανό
μπροστά σε μια θύελλα που σαρώνει τα πάντα
οργή στην καρδιά μου
Ενα δάχτυλο πάνω στα χείλη μου
Μου έδειξες ότι η σιωπή
Μου έδειξες ότι η σιωπή
που στοιχειώνει αυτό το βασανισμένο κόσμο
Μου έδειξες ότι η σιωπή
Μπορεί να μιλήσει πιο δυνατά από τις λέξεις
Οι λέξεις καταλήγουν στην καταστροφή
Πάνω στους βράχους γίνονται κομμάτια
Ξέρω ότι κάτι υπάρχει εκεί πέρα
Αλλά δεν μπορώ να πω τι είναι
Μου έδειξες ότι η σιωπή
Που στοιχειώνει αυτό το βασανισμένο κ΄΄οσμο
Μου έδειξες ότι η σιωπή
Μπορεί να μιλήσει πιο δυνατά από τις λέξεις
Κεραυνοί στον ουρανό
Μιά θύελλα που σαρώνει τα πάντα
Οργή στην καρδιά μου
Ενα δάχτυλο πάνω στα χείλη μου
Μου έδειξες ότι η Σιωπή
Μου έδειξες ότι η Σιωπή
Μου έδειξες ότι η Σιωπή μπορεί να μιλήσει...
Μου έδειξες ότι η Σιωπή
That haunts this troubled world
You show me that silence can speak louder than words...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου