Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Πρέπει να υποταχτείς για να μην υποφέρεις...

Εσβησα το φως.Μ' αρέσει να δραπετεύω μέσα στον ύπνο.Σκεφτόμουν αυτή τη φράση και δεν την καταλάβαινα πολύ καλά-να δραπετεύσω από τι? Εγώ είμαι πάντα ο Ονειροπόλος. Δεν ονειρεύομαι παρά μόνο οτι συμβαίνει στην καθημερινή μου ζωή.Ονειρα ουδέτερα,θολούρα,που δεν εκφράζουν, μου φαίνεται ,ούτε πόθους, ούτε φρίκες. Φαίνεται πως έχουμε πόθους πολυ βαθείς. Μπορεί κάποιος να σε βοηθήσει να τους ξεκαθαρίσεις. Θα είμαι περίεργος να μάθω.Μονο δύο ή τρεις φορές ονειρεύτηκα ευχαριστα όνειρα. Ονειρα που λυπάσαι γιατί τα ξεχνάς και που δεν μπορείς να τα αρπαξειςτην αυγή, την ώρα που αγγίζεις μόνο στιγμές φευγαλέες, που σβήνουν μέσα στο φως της μέρας.Και όλη η ζωή μας φεύγει κουρελιασμένη.Πρέπει να υποταχτείς για να μην υποφέρεις. Πρέπει να υποταχτείς...

Λέω συνέχεια πως πρέπει να υποταχτείς.Πολλές φορές σχεδόν τα καταφέρνω να υποταχτώ.Δεν είναι όμως μια βαθειά υποταγή, πραγματική.Πότε-πότε ξεμυτάει η λύσσα.Στην αρχή είναι μια κάποια δυσαρέσκεια, που μεγαλώνει μέσα μου, που με πλημμυρίζει, που με αγκαλιάζει. Οχι, ποτέ δεν θα παρηγορηθώ, ποτέ δεν θα μπορέσω να ξεχάσω, πως δεν μπορώ να δω πίσω απ' τον τοίχο ,που ανεβαίνει έως τον ουρανό. Πώς να υποταχτεις στην άγνοια που μέσα σ' αττήν είμαστε βυθισμένοι,παρ' όλες τις επιστήμες, παρ' όλες τις θεολογίες, παρ' όλες τις σοφίες? Από το τότε που γεννήθηκα δεν έμαθα τίποτα και ξέρω πως τίποτα δεν θα μάθω. Θα ήθελα ν' αποτινάξω τα όρια της φαντασίας. Θα ήθελα ν' ανατιναξω τους τοίχους της φαντασίας.Ποτέ όμως δεν θα γκρεμιστούν και θα πεθανω τόσο αμαθής ο΄σο ήμουν όταν γεννήθηκα.ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΛΛΗΠΤΟ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΑΣΥΛΛΗΠΤΟ...

Ε.ΙΟΝΕSCO
( O MONOΣ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου